در بسیاری از موارد حجم زیاد اطلاعات حسابداری برای حسابداران مشکلاتی پدید می اورد
حجم زیاد اطلاعات حسابداری یکی از مشکلات واقعی حسابداران استحسابداران در طول روز با حجم زیادی از فاکتور ها ، سند ها و گزارشات روبرو هستن
حال تصور کنید ، در میان این ابوه کار یک اختلاف حسابی نیز پیش اید ، در اکثر واقع کلمه ای که حسابداران استفاده می کنند واااااااااااااااااااای است
چرا ؟ زیرا باید تمام حسابهای مربوطه را چک نمایند و با تلفن ساعت های زیادی را سپری کنند تا متوجه شوند این اختلاف حسابی از کجاست
شعار اصلی این سیستم این است از حسابداری لذت ببرید این سیستم تمام فعالیت های حسابداری را برای حسابداران اسان نموده است
چگونه ؟!!!!!!!!!!
حال شاید بپرسید چگونه ؟جواب یک کلمه است ، به راحتی تنها با یک کلیک
در صورتی که دو شرکت که با هم مبادله مالی دارند از این سیستم استفاده نمایند
میتوانند حسابهای خود را با هم مرتبط سازند sync
فرض کنید در شرکت شما کد حساب معین/تفضیل 432 مربوط به شرکت A باشد
و در شرکت A کد حساب معین/تفضیل 234 بربوط به حساب های شرکت شما باشد
کافی است شما یک در خواست sync حساب به شرکت A بفرسید. این درخواست به این معناست که شما و شرکت A با هم تبادلات مالی دارید
در صورت که شرکت A در سیستم حسابداری خود در خواست sync اطلاعات را تایید نماید و باید شماره حساب معین/تفضیل 234 را وارد نماید
در این حالت اطلاعات بدون تداخل با هم دیگر مرتبط می شوند
و در صورت بروز هر گونه اختلاف حسابی میان کد حساب معین/تفضیل 432 از شرکت شما با کد حساب معین/تفضیل 234 از شرکت A
سریعا به هر دو شرکت این اختلاف حسابی اطلاع داده می شود، تا حسابداران ان را رفع نمایند
نکته قابل توجه این است که در صورت Sync شدن اطلاعات دو شرکت هیچ یک از شرکت ها به حساب شرکت دیگر دسترسی ندارد
و قفط سیستم در صورت بروز اختلاف حسابی بین دو شرکت اخطار می دهد
کم کردن حجم کار
فرض کنید شرکت شما کد حساب معین/تفضیل 432 را با کد حساب معین/تفضیل 234 از شرکت sync , A کرده استحال فرض کنید چند کالا از شرکت A خریداری نموده اید و ان شرکت برای کد حساب معین/تفضیل 234 که متعلق به شما است یک فاکتور فروش در سیستم حسابداری خود صادر کرده است
در این حالت بلافاصله سیستم پیغامی را به شما نمایش می دهد
و شما می توانید محتوای فاکتور فروش شرکت A را که برای شما صادر شده است را مشاهده نمایید.
در این حالت در صورت تایید حسابداری از شرکت شما ، این فاکتور در سیستم حسابداری شما (به عنوان یک فاکتور خرید ) ذخیره می شود
و دیگر لازم نیست اطلاعات فاکتور خریدی را که از شرکت A دریافت می کنید را به صورت دستی وارد نمایید
باز شایان به ذکر است که اطلاعات با هم تداخل پیدا نمیکند و تنها در صورت تایید طرفین تبادل می شود،